Wednesday, July 14, 2010

jiwa: diduakan & dirisik?

salam.


semalam tgh jln2 kt masjid india dgn ex-classmate ms U, kwn baek ms skul msj.nmpknye mmg sedey die ni.ape yang dikatekan mmg saya pnah rase.dan yg wat saya rase paling terkilan,bff saya ni same kelas dgn bf die.kami ni kire highschool classmate.bljr same2,geng same2,balik skul same2,cover diorg date dlm kls time rht & cover rahsia diorg dr pgthuan cikgu.usia hub da nk masuk 4 thn...tup2 si lelaki ni kantoi ade marka lg 1.bkn sekali,tp da due kali sptmane yg bff saya cakap.

nak percaye pn ade,tercengang lagi laaa...bff sha setia dgn bf die smpi xcontact dgn lelaki,control pergaulan,xlyn sgt lelaki...myb itulah care die tunjukkn ksetiaan.yup,sha slalu wat cmtu.sbb bg sha,sorg tu jela yg sha ade.

saya xdpt nk lyn bff saya ni sbb kalut dgn flow kt masjid india.iyelah,kite ad real friend yg tgh bjalan same.tpakse la hold msg smpi balik umah.

lagi 1,bff saya mase kt U lak dpt berita yg bg saya (oh alangkah bahagianya klu yg dtg tu prince charming saya )...! minah ni terima rombongan merisik scare mngejut.tkulat2 la kwn saya bila kakak die bagitau.wahhh...ala2 zaman dulu gitu.cinta tak tapi terus risik.saya lak yg happy lebih.si bff saya ni takut nk terima,serbe salah nk tolak...akhirnye tolak gak.belum sedia.

owkay...saya rase kesimpulannya tanya la iman & hati...adakah kita bsedia & redha dgn dugaan ujian allah...

sampai jumpe lagi! :))

0 Respon Anda?:

Post a Comment

KATEGORI ENTRI

6 Perkara Boleh Buat Geram~ (1) Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan (1) Aku Sayang Semuanya~ (1) Angan-angan 2011 (1) Anuar Zain Afgan Ahmad Durrah (1) Anuar Zain~Sedetik Lebih (1) Apa Jawapannya ~ Vince Chong (1) Apalah Dayaku Ya Tuhan... (1) Asmara 2 (1) Awi Rafael-Pulanglah (Full BM) (1) Bazar Ramadhan KL (1) Berat Hati Menanggung~Perjalanan Menjadi Seorang Yang Lebih Matang (1) Bersabarlah...masih ada sinar di hujung jalan... (1) BERSAMAMU~hulurkan tangan ringankan beban (1) berubah~erry putra ft reen (1) Bila Rindu Bila Terasa Rindu? (1) C'Mon Lah...We Malaysian What. (1) Cerita Awal 2011 (1) Di Dalam Dilema (1) Diduakan Dirisik (1) Dunia Seni (27) Eason Chan oh Sam Lee Sheng Jie oh Bobby Au (1) Ernie Shahirah atau Ernie Shaheerah? Dua artis berbeza... (1) Few things happened in our life might let us fall aside... (1) Gadjet oh gadjet~ (1) Hantaran? (1) Hati Mengaduh~ (1) Hikayat Merong Mahawangsa-The Malay Chronicles~3 more days to go (1) Imbasan Kronologi Cinta~Vince Chong AF1 setelah setahun (190110-190111) (1) Impian Ke Cameron Highlands (1) Jangan Bilang Tidak~ (1) Kad Jemputan Kahwin~Walimatul Urus (1) Kata Hati (20) Kesakitan Ini Membelenggu (1) Kisah Zaman Kecik-kecik (1) Korean Autumn In My Heart (1) KRU (1) Kucing Di Mana-mana (1) Laksa: Between Food Poisoning And Addiction~ (1) Nasi Lemak (1) Need You Now~Lady Antebellum (1) nubhan~mata hati (1) Pahang Negeriku (1) Pam Tayar~get over my fearness (1) Pasar Malam Kuala Lumpur List (1) Petua Kurangkan Kentut Bisul Lebam Mata (1) Pssst~nak kongsi interest nehh... (1) Qua Anwary (2) Risaonye..... (1) Satay Station Kg Pandan (1) Saya Marah Tapi (1) Saya sukakan kedamaian~ (1) Saya Tahu Allah Sayang Saya (1) Sedetik Lebih English Version~The Memories Remain (1) Skoliosis (1) Sunburn (1) Terus bercinta (1) Teruskanlah by Agnes Monica (1) The Malay Chronicles: Bloodlines (Extended Trailer)-HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA (1) Tips Jimat Petrol Dan Diesel (1) Tips Panduan (9) Ulasan Pengalaman (10) Walk Away~ (1) Walking along the beach~fuhhh besh (1) Westlife (1) Westlife Asia Tour In Malaysia Review (1) WO BU PEI~I'm Not Worthy (Jay Chou) (1) Zzati-Cinta Hanya Padamu (Review Lyric) (1)