Friday, February 25, 2011

Gadjet oh gadjet~

Jumaat~25Februari2011~4.24ptg

Seiring dengan peredaran teknologi (cewwahhh ayat),saya pun dah tambah impian saya untuk gadjet wishlist saya.Saya ni bukannye gila gadjet & tak berangan nak bmewah2 ngan benda2 tu.Cuma since option yang ada,saya pn berkenan la kan.Kamera yang umphhh,mp3 for layan blues,3G n wifi.Tapi setakat ni Alhamdulillah,semua tu tetap dalam angan
ku.Ada rezeki saya beli.yeahhh...setakat ni saya still guna Nokia 6288 yang abah saya hadiahkan 3 tahun lepas.walaucamnepun saya takkan jual hp ni.sentimental value sangat tinggi woeyyy.

Org lain dok sibuk layan Blackberry,iPhone,Galaxy Tab,Android watsoeva la kan...tapi saya masih setia dengan Nokia.haha...memang tak up to date kan saya ni kan? Biasanya ape yang orang suka sangat tu & jadi fenomena,benda tu la saya tak gemar.Saya gemar benda yang tak glemer.Camne tuhh? Pening2.

Nanti musti orang kate
'alah kate jela ko tak mampu.tak yah nak pangkah bagai la sgt"
heheh mmg saya tak mampu pun.Kalau saya
mampu,saya beli cash je mcm org mkn tak habes.
Haihhh~bila la nak pakai latest gadjet ni.berangan jela yang mampu.

Dah dah jangan nak cakap banyak.Kenapa saya suka hp Nokia nehh? Kenapa tak BB? Kenapa tak iPhone? Sebab.....saya setia ngn Nokia.hehehe


Yang atas ni Nokia C6-01...review punya review,saya suke model ni dr versi C6 biasa.sebab keypad die touchscreen & tak qwerty.ada 8mp kamera & wifi.ha tuhh penting.rege lak dlm 900-1100.
Yang oren biru ni Nokia N8.start suke benda alah ni since my boyfiee dok sebut2 ttg model ni.so saya pun tersuka la.suke jela,bukannya dapat pun.dia ada 12mp kamera with HD video (fuhhh hebat tuhh),ada wifi,GPS...tapi regenye pun mahal nak mati la.dlm 1600-1800.mmg patut pun saya hanya boleh angan2 je....;p


yang last ni impian lama saya yang masih tak tertunai.Nokia N86...basic modern phone yang ada wifi,8mp kamera & 3g.harga dah murah tapi still xdapat pakai.haihhh~




0 Respon Anda?:

Post a Comment

KATEGORI ENTRI

6 Perkara Boleh Buat Geram~ (1) Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan (1) Aku Sayang Semuanya~ (1) Angan-angan 2011 (1) Anuar Zain Afgan Ahmad Durrah (1) Anuar Zain~Sedetik Lebih (1) Apa Jawapannya ~ Vince Chong (1) Apalah Dayaku Ya Tuhan... (1) Asmara 2 (1) Awi Rafael-Pulanglah (Full BM) (1) Bazar Ramadhan KL (1) Berat Hati Menanggung~Perjalanan Menjadi Seorang Yang Lebih Matang (1) Bersabarlah...masih ada sinar di hujung jalan... (1) BERSAMAMU~hulurkan tangan ringankan beban (1) berubah~erry putra ft reen (1) Bila Rindu Bila Terasa Rindu? (1) C'Mon Lah...We Malaysian What. (1) Cerita Awal 2011 (1) Di Dalam Dilema (1) Diduakan Dirisik (1) Dunia Seni (27) Eason Chan oh Sam Lee Sheng Jie oh Bobby Au (1) Ernie Shahirah atau Ernie Shaheerah? Dua artis berbeza... (1) Few things happened in our life might let us fall aside... (1) Gadjet oh gadjet~ (1) Hantaran? (1) Hati Mengaduh~ (1) Hikayat Merong Mahawangsa-The Malay Chronicles~3 more days to go (1) Imbasan Kronologi Cinta~Vince Chong AF1 setelah setahun (190110-190111) (1) Impian Ke Cameron Highlands (1) Jangan Bilang Tidak~ (1) Kad Jemputan Kahwin~Walimatul Urus (1) Kata Hati (20) Kesakitan Ini Membelenggu (1) Kisah Zaman Kecik-kecik (1) Korean Autumn In My Heart (1) KRU (1) Kucing Di Mana-mana (1) Laksa: Between Food Poisoning And Addiction~ (1) Nasi Lemak (1) Need You Now~Lady Antebellum (1) nubhan~mata hati (1) Pahang Negeriku (1) Pam Tayar~get over my fearness (1) Pasar Malam Kuala Lumpur List (1) Petua Kurangkan Kentut Bisul Lebam Mata (1) Pssst~nak kongsi interest nehh... (1) Qua Anwary (2) Risaonye..... (1) Satay Station Kg Pandan (1) Saya Marah Tapi (1) Saya sukakan kedamaian~ (1) Saya Tahu Allah Sayang Saya (1) Sedetik Lebih English Version~The Memories Remain (1) Skoliosis (1) Sunburn (1) Terus bercinta (1) Teruskanlah by Agnes Monica (1) The Malay Chronicles: Bloodlines (Extended Trailer)-HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA (1) Tips Jimat Petrol Dan Diesel (1) Tips Panduan (9) Ulasan Pengalaman (10) Walk Away~ (1) Walking along the beach~fuhhh besh (1) Westlife (1) Westlife Asia Tour In Malaysia Review (1) WO BU PEI~I'm Not Worthy (Jay Chou) (1) Zzati-Cinta Hanya Padamu (Review Lyric) (1)